۱۳۸۹ دی ۲۴, جمعه

سه انتقاد!!!

سلامی به وسعت بیکران آسمان آبی به همه کسانی که وبلاگ مارو میخونن و حال میکنن و اونایی که میخونن و حال هم نمیکنن و حتی اونایی که اصلا یه نگاه خشک و خالی هم به وبلاگ ما نمیندازن!!!

این هفته فقط میخواییم گیر بدیم!!! حالا به چی و به کی اگر یوخده دندون روی آن جیگر مبارک مرحمت کنید خدمتتان عرض مینمایم.
بند اول:
هرشب به شما تک میزنم اگه جوابمو ندی پیامک میزنم!!! اگر فکر میکنین اینا ترانه های یه خواننده لوس آنجلسیه باید بگم سخت در اشتباه تشریف دارین چراکه این یکی از ابیاتی است که در محرم امسال توسط یکی از مداحان، زمانی که بدجوری شور حسینی گرفته بودتش خونده شده!!!کافیست یه جستجوی ناقابل در گوگوله انجام دهید تا همه چیز دستگیرتان شود! آخه برادر من ( دور از جون بنده) اقلا" یه چیزی بگو بگنجه!!! آخه امام حسین موبایلش کجا بود!!!به فرض اینکه موبایل هم میداشت شما میس میندازی که ایشون به شما زنگ بزنن؟؟؟؟ !!!! آخه بابا این اراجیف چیه به خورد ملت میدین؟ حداقل یه چیزی بگین بهتون نخندن پس فردا!

بند دویوم:
مهران مدیری همیشه از شخصیتهای محبوب بنده بوده و هست. یک آدم کاملا موفق در زمینه کاری خودش که طنز باشه با یک دنیا ایده و خلاقیت. به نظر آریانا، مهران مدیری یکی از معدود هنرمندانی است که به خوبی راه خنداندن مردم را بلد است و این رو از تمام کارهایی که تا به حال ساخته میشه فهمید هرچند که خیلیها ممکنه با نظر بنده مخالف باشند. اما در این تریبون میخوام یه انتقادی از ایشون بکنم راجع به این طنزی که این اواخر با اسامی مختلف پخش شده و بیرون اومده و به شبکه های فارسی زبان ماهواره ای بند کرده. اساسا" این شبکه ها به جز معدودی از آنها ،چیز به درد بخوری از خروجیشون درنمیاد و همینجوری هم برنامه طنز و فکاهی هستند. مطلبی که میخوام بگم اینه که برادر بزرگوار، دوست عزیز، کارگردان محترم شمایی که به سادگی راه خندندن مردمو بلدی آخه دیگه به خواهر مادر مردم چیکار داری!!! حالا این بابایی که من نمیدونم کی هست و بعد از این طنز هم قهر کرده رفته خونه باباش ، هرکاری هم کرده شما هم بهش گیرتو دادی ولی حداقل واسه اینکه گزک دست آیهاالناس ندی این یه تیکه رو دیگه نمیذاشتی توش!!!

بند سیوم:
ضمن عرض تسلیت به بازماندگان سانحه هوایی تهران ارومیه و طلب آمرزش برای جان باختگان میخوام نوک پیکانو بکنم توی چشم آقای ترابری! آخه جان من این حرف شما میزنی؟؟؟؟ مردم فشار آوردن هواپیمارو پروازوندیم؟؟؟!!! از کی تا حالا شما اینقده حرف گوش کن شدین ما بی خبر بودیم؟!!! یا اینکه هوا برفی بود و از این حرفا؟ پس توی اروپا و آمریکا و اینا که برف میاد هوارتا، سالی صدتا هواپیما باید سقوط کنه دیگه؟؟؟! آقاجان شما به جای این حرفای صد تا یه غاز بهتره یه فکری به حال این ناوگان ترابری سالخوردتون بکنین که فرت و فرت با جون خلق الله بازی نکنین.

پس نویس اول: هفته گذشته چند تن از دوستان لطف کردن قدم رو جفت چشم بنده گذاشتن تشریف آوردن و کامنتی هم در اینجا بگذاریدند. ولی نکته ای که هست اینه که دوستای عزیزم این وبلاگ با نام "آریانا" فعالیت میکنه و خواهشا" هرگونه پیغامی که میخواهید بذارید صرفنظر از هویت اصلی بنده لطف کنید و با نام آریانا خطاب قرار دهید.

پس نویس دویوم: اگه انتقاد میکنیم یا مورد نقد واسه اینه که تا انتقاد نشه هیچ چیز اشتباهی درست نمیشه. االبته نه هر انتقادی مخصوصا" اونایی که از نوع تخریبی باشن. اونایی هم که مورد نقد قرار میگیرن اگر دیدن که این انتقاد درسته میتونن تغییر روش بدن اگرم دیدن نادرسته میتونن همچونان به ره خویش ادامه بدن. البته یه کار دیگه هم میتونن بکنن، برن توی خونه بشینن تا کسی دیگه نقدشون نکنه!!! اینارو اول همه به خودم میگم که یاد بگیریم در مقابل انتقاد صبور باشیم، بهش فکر کنیم و بعد یه جواب منطقی بهش بدیم!

پس نویس سیوم: منتظر نظرات و انتقادهای سازنده شما هستیم!!!

قربووووووووووون همتون

۷ نظر:

  1. salam aziz
    moteasefaneh ta adamaei hastan ke paye harfe in jamaate nadon beshinan, ina ham jolan midan va hame ro az jense khodeshon tohi maghz mibinan. tanha chizi ke mitonest harifeh in hoosho estaade irani beshe in khorafat bodeh ke alhagh to posto khonemon tori risheh kardeh ke vaghti zedesh harf mizanim hanoz ehsas tars mikonim .

    پاسخحذف
  2. سلام آریانا جان
    انشاءالله که انتقاد اینجانب از نوع تخریبی نبوده باشه و خیلی هم دلمان میخواهد که سازنده بوده باشندی و از دست اینجانب دلگیر نگردیده بودندی
    قربان U
    Moji

    پاسخحذف
  3. @ مهناز: کاملا" درسته. کاریش هم نمیشه کرد فقط میتونیم امیدوار باشیم که از اینی که هست بدتر نشه!
    مرسی از کامنت گذاری!!!
    برقرار باشی
    @مژگان: عزیز جان انتقاد شما کاملا" به جا بود! شاید حرف حق کمی تلخ باشه ولی خوب حقه دیگه!!! بازم مرسی

    پاسخحذف
  4. خب "آریانا" ی عزیز! این آریائی های هم وطن وهم نژاد شما و ما، مدتیست که پروژۀ فرستادن انسان به فضا را در برنامۀ خود قرار داده.که از انسان روحش را با توپولوف واینبار با بوئینگ به فضا می فرستد وکالبدش چون خاکی است به سرزمین مقدس خاکی با یه سقوط آزاد می سپاردش.

    پاسخحذف
  5. درود بیکران بر جناب نبضگیر
    دکترجان همه جوره به این قضیه فکر کرده بودیم الا اینجوری!!! بله خوب این حرفیه!!! پس پیش به سوی فضا!!!
    یاحق

    پاسخحذف
  6. سلام آریای عزیز و دوست داشتنی
    اول از دوم شروع می کنم.خدائیش که خود این احمقها آخر خنده ن.دیگه فیلم ساختن نمیخواد راجع بهشون.
    دوم به سوم می رسیم.ایشون در کمال وقاحت فرمودن که هنوز هم آمار حوادث هوایی در ایران پائینتر از جهانه.
    اولی رو هم بی خیال شو جون هر کی دوست داری.همچین ابله هایی اصلا" نباید درموردشون حرف زد.

    پاسخحذف
  7. @ بی سرزمین تر از باد: میخوامت!!!

    پاسخحذف